English version is available here
ПУБЛІЧНА ОФЕРТА
- Загальні положення
1.1. Цей документ є відкритою (публічною) пропозицією («Оферта») Фізичної особи – підприємця Кротевич В’ячеслав Анатолійович («Виконавець» або «Rapport»), адресованою невизначеному колу осіб, укласти договір про надання послуг на викладених у даній Оферті умовах.
1.2. Відповідно до ст. 633, 638 та 641 Цивільного кодексу України, ця Оферта є публічним договором і в разі прийняття викладених в ній умов (акцепту), фізична або юридична особа стає Замовником за договором про надання послуг і зобов’язується виконувати умови цієї оферти та додатків до неї (за наявності), які є її невід’ємними частинами. Договір про надання послуг укладається шляхом прийняття (акцепту) Оферти Замовником у порядку, визначеному в п. 2.3 Оферти.
1.3. Оферта вступає в силу з моменту розміщення її в мережі Інтернет за посиланням: https://rapport.com.ua/publichna-oferta/ та з урахуванням вказівки на дату набуття нею чинності та діє до моменту відкликання Оферти Виконавцем.
1.4. Виконавець залишає за собою право вносити зміни до умов Оферти (в тому числі у вартість та умови послуг Виконавця) та/або відкликати Оферту в будь-який момент на свій розсуд. У випадку внесення Виконавцем змін до Оферти, такі зміни набирають чинності з моменту розміщення зміненого тексту Оферти в мережі Інтернет за адресою, зазначеною в п. 1.3. Оферти, якщо інше не зазначено при такому розміщенні.
1.5. В Оферті використовуються такі терміни:
Замовник («Спеціаліст») – це фахівець у сфері ментального добробуту, який користується Платформою для організації та оптимізації своєї професійної діяльності.
Особистий кабінет – це індивідуальний розділ Платформи, де Замовник може керувати своїм профілем, переглядати записи та інформацію про клієнтів, налаштовувати сесії, використовувати інструменти для відстеження прогресу, зберігати інформаційні матеріали й організовувати інші аспекти своєї роботи. Доступ до Особистого кабінету забезпечується через дані авторизації (логін, пароль).
Платформа Rapport («Платформа») – це онлайн-сервіс для спеціалістів у сфері ментального добробуту, що забезпечує зручні Сервіси для їх роботи з клієнтами. Платформа доступна за посиланням: https://rapport.com.ua.
Профіль Замовника – це спеціалізований розділ Платформи, що містить професійну інформацію про Спеціаліста, яку він самостійно заповнює, а також відгуки клієнтів про нього. Профіль служить для представлення Спеціаліста на Платформі та допомагає потенційним клієнтам оцінити його кваліфікацію та досвід.
Сервіси – це функції Платформи, що допомагають Замовникові організувати й оптимізувати його професійну діяльність.
Сторони або Сторона — Виконавець (або «Rapport») та Замовник (або «Спеціаліст») окремо або разом, залежно від контексту.
Тарифний план – докладний перелік доступних Сервісів, їх характеристик і вартості, який визначається певним пакетом (кількістю) консультацій, доступних Замовнику для проведення у відповідний місяць.
- Предмет оферти
2.1. В порядку і на умовах, визначених цією Офертою, Виконавець надає Замовнику Послуги у вигляді доступу до Платформи та її Сервісів (далі «Послуги»), згідно обраного Замовником Тарифного плану, а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити надані Послуги.
2.2. Послуги Виконавця включають, але не обмежуються:
2.2.1 технічною підтримкою Платформи/Сервісів (хостинг, домен, сайт, наповнення сайту, закупівля та налаштування необхідних сервісів, онлайн-ресурсів тощо);
2.2.2. налаштуванням усіх технічних інтерфейсів та підтримкою їх працездатності;
2.2.3. технічною підтримкою Замовника та його клієнта у разі виникнення технічних питань;
2.2.4. забезпечення можливостей Замовнику користуватись такими Сервісами Платформи, як:
- додавання клієнтів Замовника на Платформу;
- архівування та відновлення історії консультацій;
- календар для внесення записів про зустрічі з клієнтами;
- відеочат для проведення онлайн-зустрічей;
- текстові чати;
- структурована організація матеріалів Замовника;
- використання тестових методик у освітніх цілях;
- створення профілю з професійною інформацією та відгуками клієнтів.
2.3. Замовник, авторизовуючись в Особистому кабінеті за допомогою свого логіну та паролю, погоджується з умовами, викладеними в цій Оферті та зобов’язується виконувати умови Оферти («Акцепт оферти»), а також умови «Угоди Користувача» https://rapport.com.ua/uhoda-korystuvacha/, що є невід’ємною частиною Оферти.
- Права та обов’язки Сторін
3.1. Обов’язки Замовника:
3.1.1. Вчасно й у повному обсязі сплачувати Послуги Виконавця відповідно до обраного Тарифного плану.
3.1.2. Повністю дотримуватися й виконувати умови Оферти й інших угод, що регулюють використання Послуг, Сервісів і Платформи.
3.1.3. Не надавати послуги медичного або оздоровчого характеру та не позиціонувати себе як медичний працівник у межах користування Платформою, оскільки такі послуги суворо заборонені в рамках її функціонування.
3.1.4. Не порушувати права інтелектуальної власності Замовника або третіх сторін.
3.1.5. Не використовувати під час користування Платформою будь-які принизливі, образливі або соціально неприйнятні висловлювання, коментарі, слова, зображення чи жести, що стосуються релігії, раси, сексуальної орієнтації, статі чи інших цільових груп. Це також включає будь-які дії, які можуть порушити особисті права (гідність, честь, приватне життя, тілесну цілісність) або мати загрозливий, ненависний, образливий, непристойний, оманливий чи наклепницький характер.
3.1.6. Не використовувати Платформу для продажу товарів, послуг або розповсюдження рекламних матеріалів.
3.2. Обов’язки Виконавця:
3.2.1. Якісно, вчасно й у повному обсязі надавати Послуги Замовникові.
3.2.2. Попереджати Замовника про проведення профілактичних і ремонтних робіт, які впливають на доступність використовуваних Послуг, шляхом публікації такої інформації на Платформі (в тому числі в Особистому кабінеті Замовника) та/або направлення відповідного попередження на адресу електронної пошти Замовника.
3.2.3. Зберігати конфіденційність даних Замовника, а також дотримуватися інших обов’язків щодо захисту персональних даних користувачів Платформи, згідно з «Політикою конфіденційності», «Угодою користувача», даною Офертою й чинним законодавством.
3.2.4. Вчасно інформувати Замовника про зміну умов надання Послуг шляхом публікації такої інформації на Платформі (в тому числі в Особистому кабінеті Замовника) та/або шляхом її направлення на адресу електронної пошти Замовника.
3.3. Права Замовника:
3.3.1. Вимагати від Виконавця своєчасного та якісного надання Послуг відповідно до умов даної Оферти.
3.3.2. Вчасно й у повному обсязі одержувати від Виконавця інформацію щодо якості, вартості й порядку надання Послуг.
3.4. Права Виконавця:
3.4.1. Виконавець має право змінювати умови користування Платформою, надання Послуг та Сервіси.
3.4.2. У випадку несплати Послуг за відповідним Тарифним планом на наступний період після закінчення поточного сплаченого періоду Виконавець має право зменшити перелік Послуг, автоматично перевівши Замовника на тариф «Безкоштовний» з наступного дня після встановленої дати оплати.
3.4.3. У випадку порушення Замовником умов Оферти та/або угод, що регулюють порядок використання Послуг, Платформи й Сервісів («Угода Користувача», «Політика конфіденційності» тощо) та/або порушення чинного законодавства, Виконавець має право (1) призупинити надання Послуг Замовникові, заблокувавши доступ до Особистого кабінету, Платформи та Сервісів, або (2) негайно деактивувати Особистий кабінет Замовника та видалити з нього інформаційні матеріали. Виконавець сповістить Замовника про настання вказаних обмежень, вказавши причину та, за можливості, умови для відновлення доступу. У разі припинення надання Послуг з причин, зазначених у цьому пункті, кошти, сплачені Замовником за Тарифним планом, не підлягають поверненню.
3.4.4. У випадку призупинення надання Послуг Замовникові, він тимчасово втрачає можливість користуватись Послугами до моменту усунення порушень. Виконавець надсилає Замовнику лист (може бути в електронному вигляді) з переліком порушень, що стали підставою для призупинення, та вимогою усунути зазначені недоліки для відновлення доступу до Послуг. В період до усунення порушень профіль Замовника залишається видимим на Платформі, а Замовник зберігає доступ до свого Особистого кабінету. У разі невиправлення зазначених у листі Виконавця порушень протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з моменту призупинення надання Послуг, Виконавець має право деактивувати Особистий кабінет та видалити інформаційні матеріали Замовника, що зберігаються в ньому.
3.4.5. У випадку деактивації Особистого кабінету Замовник повністю втрачає доступ до нього. Виконавець надсилає Замовнику лист (може бути в електронному вигляді) з переліком порушень, що стали підставою для відмови у подальшому наданні Послуг. Замовник має право надіслати Виконавцю запит на відновлення Послуг з обґрунтуванням причин вказаних порушень. У випадку, якщо такі причини будуть визнані суттєвими, доступ до Послуг Замовника може бути відновлено на розсуд Виконавця. Рішення про поновлення доступу до Послуг є правом, а не обов’язком Виконавця, і факт надсилання зазначеного запиту Замовником не зобов’язує Виконавця приймати рішення на його користь.
3.4.6.Виконавець має право залучати третіх осіб для виконання своїх зобов’язань за цією Офертою. При цьому Виконавець залишається відповідальним за якість наданих Послуг з урахуванням обмежень відповідальності, передбачених Офертою.
3.4.7. Виконавець має право переглядати профіль Замовника та його опис. У разі виявлення інформації, що порушує умови Оферти та/або інших угод, що регулюють використання Послуг, Сервісів і Платформи, та/або шкодить репутації Виконавця чи сфері ментального добробуту загалом, Виконавець може надіслати одне письмове попередження з проханням змінити опис. У разі ігнорування такого попередження Виконавець має право деактивувати Особистий кабінет Замовника. До таких випадків, але не виключно, належать використання ненормативної лексики, неетичні висловлювання та приниження прав і свобод інших.
- Вартість послуг та порядок розрахунків
4.1. Вартість Послуг визначається відповідно до обраного Замовником Тарифного плану, а саме:
4.1.1. Пакет «Базовий» (вартість: безкоштовно) – включає до 3 консультацій на тиждень;
4.1.2. Пакет «Стандартний» (вартість: 12,99$ у гривневому еквіваленті за курсом, встановленим платіжним сервісом «Wayforpay» на дату проведення платежу ) – включає до 10 консультацій на тиждень ;
4.1.3. Пакет «Безлімітний» (вартість: 18,99$ у гривневому еквіваленті за курсом, встановленим платіжним сервісом «Wayforpay» на дату проведення платежу) – включає необмежену кількість консультацій на тиждень.
4.2. При реєстрації Особистого кабінету Замовник вводить у необхідні поля актуальні реквізити свого банківського рахунку (карти), відповідно до яких щомісячно буде відбуватися автоматичне списання коштів згідно з обраним Замовником Тарифним планом.
4.3. При переході з пакету «Базовий» на інший платний пакет, Замовник повинен внести актуальні реквізити свого банківського рахунку (карти) у відповідні поля свого кабінету.
4.4. Замовник зобов’язаний самостійно слідкувати за актуальністю зазначених ним в Особистому кабінеті реквізитів банківського рахунку (карти).
4.5. Виконавець надає Послуги Замовнику виключно у випадку успішного списання коштів відповідно до обраного Замовником Тарифного плату. Якщо списання коштів було неуспішним через неактуальні реквізити банківського рахунку (карти) Замовника, Виконавець негайно перестає надавати Послуги Замовнику до моменту введення Замовником нових (актуальних) реквізитів. Якщо списання коштів було неуспішним через будь-які інші причини, Виконавець негайно перестає надавати Послуги Замовнику до моменту з’ясування обставин та вирішення перешкод у списанні коштів.
4.6. Замовник в будь-який момент може змінити реквізити свого банківського рахунку (карти) в Особистому кабінеті.
4.7. Виконавець має право в односторонньому порядку змінювати вартість Послуг і Тарифні плани. Змінена вартість Послуг і Тарифні плани починають діяти негайно. При цьому, Замовник повідомляє Виконавця в електронній формі про зміну вартості Послуг і Тарифних планів.
4.8. Зміна вартості Послуг і Тарифних планів не застосовується до вже оплачених Замовником Послуг.
4.9. Повернення списаних коштів з банківського рахунку (карти) Замовника за Послуги НЕ здійснюється.
- Строк дії Оферти
5.1. Договір про надання послуг між Замовником та Виконавцем набирає чинності з дати Акцепту Оферти Замовником та діє до моменту припинення використання Послуг, відкликання Виконавцем Оферти або дострокового розірвання Оферти.
- Розірвання оферти
6.1. Оферта може бути достроково розірвана:
6.1.1. За згодою Сторін у будь-який час;
6.1.2. За ініціативою будь-якої Сторони у випадку порушення іншою Стороною умов Оферти з направленням письмового повідомлення (може бути в електронному вигляді) іншій Стороні. У такому випадку, Оферта вважається припиненою з моменту отримання Стороною, що порушила умови Оферти, відповідного письмового повідомлення;
6.1.3. За ініціативою будь-якої із Сторін за умови направлення письмового повідомлення (може бути в електронному вигляді) іншій Стороні за 5 (п’ять) календарних днів до дати такого розірвання Оферти;
6.1.4. За ініціативою Виконавця, в разі неможливості надання Послуг Замовнику;
6.1.5. За ініціативою Виконавця, в разі якщо Виконавець припиняє надавати Послуги користувачам, які перебувають на території держави, з якої Замовник здійснює доступ до Платформи;
6.1.6. надання Послуг більше не є комерційно доцільним для Виконавця;
6.1.7. В інших випадках, передбачених Офертою (в тому числі п. 3.4.2. та п. 3.4.3. даної Оферти).
- Гарантії
7.1. Виконавець гарантує, що володіє всіма правами та повноваженнями, необхідними для укладання та виконання цієї Оферти.
7.2. Погоджуючись з умовами та приймаючи умови цієї Оферти шляхом її Акцепту, Замовник запевняє Виконавця та гарантує Виконавцю, що:
7.2.1. Замовник надав достовірні дані при реєстрації в якості Спеціаліста на Платформі;
7.2.2. Замовник приймає цю Оферту добровільно, при цьому Замовник:
а) повністю ознайомився з умовами Оферти,
б) повністю розуміє предмет Оферти.
- Відповідальність Сторін
8.1. За порушення умов Оферти Сторони несуть відповідальність, встановлену умовами Оферти та чинним законодавством України.
8.2. Замовник несе повну відповідальність за надання послуг через Платформу та зобов’язується власними силами і за власний рахунок вирішувати спори та врегульовувати претензії третіх осіб (включаючи клієнтів Замовника), що можуть виникнути у зв’язку з наданням Замовником консультацій, або відшкодовувати збитки (включаючи судові витрати), завдані Виконавцю у зв’язку з претензіями та позовами третіх осіб, що стали результатом діяльності Замовника на Платформі.
8.3. Замовник самостійно регулює питання роботи з неповнолітніми клієнтами відповідно до вимог чинного законодавства та несе відповідальність за дотримання цих вимог. Спеціаліст зобов’язаний перевірити вік клієнта та, у разі його неповноліття, отримати інформовану згоду офіційного представника на консультування такої особи. Мінімальний вік реєстрації клієнтів на Платформі становить 16 років, і Замовник несе відповідальність за можливі наслідки, пов’язані з неналежним виконанням обов’язків, вказаних у цьому пункті.
8.4. Замовник несе повну відповідальність за дотримання заборони на використання російської мови в описах профілів Спеціалістів на Платформі, що обумовлено військовою агресією Російської Федерації проти України та рішучим засудженням цього факту з боку Виконавця. Це рішення має на меті підтримку української мови як основної мови спілкування в умовах сучасних викликів, і Замовник зобов’язується виконувати ці вимоги.
8.5. Виконавець не несе відповідальності за будь-які збитки й неодержану вигоду, що виникли в результаті використання або неможливості використання Послуг Замовником, навіть якщо Виконавця або його уповноваженого представника було попереджено про можливість настання таких збитків.
8.6. Виконавець не несе жодної відповідальності за консультації та вміст, розміщений у Особистому кабінеті/профілі Замовника, а також за неналежне надання ним консультацій. Замовник несе повну відповідальність за будь-яку шкоду, заподіяну консультаціями або іншою діяльністю Замовника на Платформі.
8.7. Виконавець не несе відповідальності за зміст будь-яких даних і інформаційних матеріалів, які створюються, обробляються, передаються й отримуються Замовником або іншими користувачами Платформи й не відшкодовує будь-які збитки, нанесені такими даними, їхнім змістом і використанням.
8.8. Виконавець не несе відповідальності за будь-які збитки, що можуть виникнути внаслідок неправильного використання Платформи або Особистого кабінету Замовника, включаючи, але не обмежуючись, форс-мажорними обставинами, діями третіх осіб чи користувачів, збоєм електропостачання або підключення. Виконавець також не відповідає за втрати, зокрема втрачену вигоду, що виникають внаслідок перерв у доступності Платформи чи Послуг, які спричинені зовнішніми факторами. У таких випадках Замовник відмовляється від права на компенсацію.
8.9. У випадку якщо Замовнику стало відомо про порушення будь-якою іншою особою умов даної Оферти, «Угоди Користувача», «Політики конфіденційності» або будь-якої іншої угоди з Виконавцем, Замовник зобов’язаний негайно повідомити Виконавця про такі порушення й вжити необхідних заходів, у межах своєї компетенції, для припинення таких порушень.
8.10. Відповідальність Виконавця за цим Договором перед Замовником у випадку пред’явлення останнім вимог про відшкодування шкоди в зв’язку з ненаданням або неналежним наданням Виконавцем Послуг, обмежується розміром документально підтверджених збитків Замовника в межах оплаченої ним вартості Послуг.
9. Інтелектуальна власність
9.1. Усі права на об’єкти інтелектуальної власності, розміщені на Платформі (включно з зображеннями, відео, логотипами, графікою, інформаційними матеріалами та іншим контентом), належать Виконавцю або третім особам, що надали відповідні права Виконавцю на підставі відповідної ліцензії чи угоди.
9.2. Використання прав інтелектуальної власності на будь-які об’єкти, розміщені на Платформі, можливе лише з попередньої письмової згоди Виконавця або згоди відповідної третьої особи, яка є їх власником, або в рамках наданої Замовнику ліцензії під час користування Платформою.
9.3. Виконавець надає Замовнику обмежену, невиключну, відкличну ліцензію на використання об’єктів інтелектуальної власності, розміщених на Платформі, для ознайомлення (перегляд, читання, прослуховування) в рамках роботи з Платформою. Термін дії ліцензії визначається терміном дії цієї Оферти, а територія дії – весь світ.
9.4. Надаючи право на використання об’єктів інтелектуальної власності в рамках цієї Оферти, Виконавець не передає права інтелектуальної власності на ці об’єкти та не надає дозволу на їх використання з іншою метою, окрім визначеної Офертою.
- Інші умови
10.1. Сторони розуміють і визнають, що невідповідність результату надання Послуги результату, що очікував та бажав отримати Замовник при зверненні за наданням відповідної Послуги, не є фактом неналежного надання такої Послуги.
10.2. Всі суперечки та спори, що можуть виникнути у зв’язку з виконанням умов Оферти, врегульовуються шляхом переговорів між Сторонами. В разі недосягнення згоди між Сторонами шляхом переговорів, спір передається на розгляд суду.
10.3. Замовник підтверджує, що на момент акцепту даної Оферти він ознайомлений і повністю погоджується виконувати умови «Політики конфіденційності» та «Угоди Користувача» при використанні Послуг, Сервісів та Платформи.
10.4. Сторони встановили, що назви глав (статей) Оферти призначені винятково для зручності користування текстом договору і буквального юридичного тлумачення не мають.
10.5. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов’язань за цією Офертою, якщо таке невиконання відбулось внаслідок обставин непереборної сили, в результаті подій надзвичайного характеру, які сторони не могли ні передбачити, ні запобігти розумними заходами (форс-мажор). Сторони зобов’язуються інформувати один одного протягом 3‑х днів з моменту настання даних обставин.
10.6. До Оферти й відносинам між Виконавцем і Замовником, застосовується законодавство України. Кожна сторона повністю погоджується з тим, що суди України мають виняткову юрисдикцію щодо розгляду будь-яких претензій і суперечок, які стосуються Угоди.
10.7. Приймаючи цю Оферту та укладаючи договір про надання послуг на умовах, визначених в цій Оферті, Сторони також погодили використання кваліфікованого електронного підпису («КЕП») в документообігу в межах виконання Оферти, в тому числі при складанні первинних документів. Сторонами погоджено використання такого КЕП в порядку і на умовах передбачених чинним законодавством України.
- Реквізити
Фізична особа – підприємець Кротевич В’ячеслав Анатолійович
ІПН/ЄДРПОУ: 3642908276
Адреса: м. Вінниця, вул. Павла Тичини 5, 49
Банківські реквізити: UA463510050000026003878847275